Jak se ukazovat světu?

Kdybych vám dal na výběr, zda při potřebě čehokoliv chcete nakoupit v nějaké dobře vypadající firmě v lepší městské čtvrti nebo raději v nějaké fádní barabizně někdy na periferii neméně neatraktivní obce, jsem si prakticky jist tím, co mi odpovíte. Pokud by vám tu nebyla nabídnuta citelně rozdílná cena nebo nebyla nabídka oné neatraktivní firmy provázena nějakým jiným významným benefitem, určitě byste si zvolili obchodování na oné lepší adrese, tam, kde to vypadá mnohem dokonaleji.

Není divu, že byste se tak rozhodli. Dokonale vyhlížející firemní objekt nalézající se na atraktivním místě totiž symbolizuje vysokou úroveň, kvalitu a dokonalost, spolehlivost, prostě důvěryhodnost. A za to si kdekdo rád připlatí, tomu dá mnohý z nás přednost před něčím, co zrovna důvěryhodně nevypadá.

bílá kancelář

Všichni podnikatelé by tedy preferovali něco nesporně lepšího, nejlépe učiněný palác. Jenže si něco takového zpravidla nemohou dovolit, a to jak kvůli vysoké ceně, tak i kvůli nedostatku podobných nemovitostí, jež jsou u nás k sehnání. Což je k vzteku.

Ale zoufat si navzdory tomu nikdo nemusí. Protože se to dá zařídit i jinak, než koupí nebo pronajmutím si objektu, jenž je nad možností leckteré firmy. Lze si totiž pořídit i takzvané virtuální sídlo firmy Brno Companiesandoffices, ve kterém se spojuje výhodnost takového objektu s jeho nízkou cenou.

interiér kanceláře

A co že to přesně obnáší? Firma si prostě pořídí na takovém dokonalém místě pouze úřední sídlo, přihlásí se sem, uvede tuto adresu jako místo svého podnikání a případně si připlatí i za některé další služby, jako je dejme tomu pronájem kanceláře, vyřizování korespondence a kontaktů se zákazníky, ale jinak podniká někde jinde, v méně honosném objektu. Takže navenek budí už na první pohled solidní dojem, který nekazí nedokonalost skutečného působiště. A to se to potom podniká!